Random 28:e Feb.

Det gör så ont att tänka ibland, att tänka på sådant som har hänt, på saker som har passerat.

Historia: Är ett ord man skulle kunna sätta för att lättast få ur dessa tankar och känslor ur sitt huvud, men är det rätt? Är det verkligen bra att lämna så mycket bakom sig, låta så mycket känslor och händelser passera in i glömska... Eller ska man helt enkelt kämpa för att hålla kvar dessa minnen, bra som dåliga, tråkiga som härliga. Vad blir bäst? Vad får dig att må bättre? Vad får mig att må bättre?

Det finns så många tankar man kan tänka, så mycket saker man kan göra.

Vad tänker du?
Vad gör du?
Vem är du?

Varför är inte du med mig?

Kommentarer
Postat av: Herr Alfgren

Vad tänker du? Wooot woooooot!

Vad gör du? Fschhh fschhh!

Vem är du? Olledian.



Varför är inte du med mig? Jag är alltid med dig i hjärtat.

2011-04-17 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0