27 November Sgtsalt.blogg.se dagen.

Petter är en lustig man, men idag är hans dag, och alla ni bör ta er en titt på hans magiska, eller rättare sagt magnifika blogg! Om det nu finns något sådant förstås, vilket jag betvivlar. Men det är ju helt möjligt att det finns, och om det finns, så är det honoms. Som är Magisk.... Inte din... GÅ hem... Tyst...



För övrigt sitter jag och lyssnar på Journey förtillfället, "to be alive again". En riktigt bra låt måste jag erkänna! Innan dess har jag ägnat hela förmiddagen åt att lyssna på discodunk, suveränt! Rikitgt pepp på ett redigt vröl-partajj, men när man har 0 kr på kontot blir det ofta ganska problematiskt att inhandla alkohol har jag hört! Men men, sånt man får leva med!

Bra dag idag, simma lugnt, kommer säkert mer text senare!

/Dunder killen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0