9 November.

Dagen började kasst, försov mig en aning men det blev ju inte bättre.. Lika tråkig dag (åtminstonne skoldag) som alla andra dagar... Sen efter skolan tog jag mig hem lite segt, satte mig ner och spelade Counter-strike i ett par timmar, borde pluggat Religon men.. Har verkligen inte den minsta gnutta energi till att göra det, riktigt tragiskt vad mina betyg kommer gå åt helvete om jag inte kommer ur det här, borde väll inte klaga så förbannat... Men jag e så otroligt sliten, och bitter. Anyhow, efter counter-strike blev det lite godis/läsk och sällskapsspel hos Erik (i detta fall, När och fjärran). Och det var ju "spännande", sen hem en stund och nu sitter jag här återigen, och göra ingenting. Har inget vettigt att säga, och funderar på hur "emo" mina inlägg låter. 


Over and out / den brutalt störde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0