25 November

Sovit mer eller mindre hela dagen eftersom jag var helt slut... Anledning? Ja, vem vet det, har haft väldiga problem med att sova på sista tiden, vet inte varför. Men men, sånt är livet kan man väll helt enkelt säga! Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn, och den senaste timmen har jag spenderat i köket. Bakade mig lite jordgubbsmuffins! Inte lika jordgubbig smak som jag hade hoppats på! Men helt okej endå. Och nu får det bli att återgå till mitt avsnitt av NCIS, äta en muffin eller två, kanske tre! Och sen glida ner under täcket för att återigen försöka sova! Annars har det inte hänt något alls, så har inget att raportera om här direkt.

Tack för mig, Jordgubbsmuffins mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0